Alle kurs

Velkommen til verden av babytegn, hvor du gir babyen din muligheten til å dele sine tanker, følelser, og behov med deg på en helt unik måte!

I dette kurset skal vi gå gjennom noen av de mest sentrale prinsipper, metoder og verdier i Karlstadmodellen. Vi kommer til å dekke temaer som språk og kommunikasjon, deltakelse og mestring for å gi deg et grunnlag til å forstå, og implementere Karlstadmodellen i din familie eller på din arbeidsplass.

Er du nysgjerrig på å utforske de tradisjonelle norske smakene og teknikkene som gjør lefse til en uunnværlig del av skandinavisk kulturarv? Da er dette kurset skreddersydd for deg!

I dette kurset tar vi deg gjennom prinsippene bak Lydfargemetoden, og lærer deg alt du trenger for å komme i gang med elever. Når du er ferdig med dette kurset vil du være i stand til å være veileder for dine elever.

[NETTKURS] Migranorsk er et interkativt nettbasert læreverk i norsk og samfunnskunnskap på nivå A1, A2 og B1.