Bli kursholder

Vil du lære ferdighetene dine til andre?

Vi er hele tiden på jakt etter nye kursholdere for våre kurs. Enten du vil undervise fysisk, eller spille inn nettkurs vil vi gjerne høre fra deg.

Fysiske kurs

Våre fysiske kurs er for tiden sentrert rundt Kristiansand og Stavanger. Hovedsaklig har vi kurs i norsk for fremmedspråklige, og ulike hobbyer som bunad, tegning, maling og søm.

Har du ideer til andre kurs? Tips oss gjerne.

Nettkurs

Vårt mål er å bli en portal for livslang læring, og er alltid på jakt etter nye nettkurs til portalen vår. Nettkursene bygges opp av moduler med videoer, oppgaver og ressurser som brukere kan kjøpe tilgang til.

Du kan lage kursene selv, eller jobbe sammen med oss for å lage et pedagogisk opplegg. Vi har også filmutstyr og tilgang til studio hvor vi kan spille inn kursene.

Ta gjerne kontakt hvis du har tanker eller spørsmål.

Ledig stilling: Norsklærer

Aftenskolen tilbyr en rekke kurs i norsk for fremmedspråklige og trenger deg som ønsker å undervise voksne innvandrere i norsk som andrespråk. Undervisningen skjer én til to kvelder i uken. Vi har størst behov for lærere i Kristiansand (UiA), men tilbyr også norskkurs andre steder i landet.

Undervisningsstillingene våre er veldig fleksible og kan fint kombineres med heltids- og deltidsstillinger andre steder.

Vi trenger både lærere som kan undervise fysisk i et klasserom, virtuelt via Zoom, og som kan bistå med å lage rene nettkurs.

Vi ønsker deg som har følgende kvalifikasjoner

• Lærerutdanning eller PPU
  • Tilleggsutdanning innen norsk som andrespråk (30 studiepoeng) er ønskelig.
  • Erfaring med digital pedagogikk er en fordel

Vi kan tilby gode lønnsbetingelser og undervisningsoppdrag med mening.

Dersom dette er noe som høres interessant for deg ser vi frem til å høre fra deg!

Les vilkårene her